کنتور سایت پیامک از دیار عاشقان
 
درباره وبلاگ


* * *به وبلاگ من خوش آمدید‎ ‎* * * ‎ما لحظاتى خوشى را براى شما آرزومنديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 12315
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

☻جالبستان☻
شارژ رایگان ایرانشل و همراه اول ,علمى ,ترفند, آموزش ,هک,برنامه پولی و...




پیامک از دیار عاشقان
بگرید و سوزد و نابود شود
آنکه چون شمع بخندد به شب تار کسی
بی گمان دست در آغوش نگارش ببرند
آنکه یک بوسه ستاند ز لب یار کسی
********اس ام اس عاشقانه*********
یه روز معلم پرسید که عشق چند بخشه:
زود دستمو بردم بالا و گفتم:
یه بخشه ولی وقتی تو رو دیدم فهمیدم که عشق سه بخشه...
1-آتش دیدن تو  2-شوق با تو بودن۳ -واندوه بی تو بودن
از دل کوچه گذشتم از میون جاده ی خیس
این مسیر بدون برگشت که واسم هیچ آشنا نیست
میخوام آرامش بگیرم من که تو غصه اسیرم
حق من نیست مثل سایه توی تنهایی بمیرم…
سلامت میکنم ای غنچه ی راز / تو بودی از برای عشقم آغاز
تویی تنها دلیل زنده بودن / ندارم طاقتت با چشم در ناز
********اس ام اس عاشقانه*********
مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن ، نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن
زندگی تکرار زخم کهنه دیروز نیست ، بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن.
********اس ام اس عاشقانه*********
زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع ، در ذهن بجز تو آفریدن ممنوع
غیر از تو ورود دیگران در قلبم ، عمرا ، ابدا، هیچ ، اکیدا ، ممنوع!
********اس ام اس عاشقانه*********
دوستت دارم شاهدی ندارم جز کوچه پس کوچه های خلوت دل!
********اس ام اس عاشقانه*********
با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است
برای رسیدن به ” تو “
********اس ام اس عاشقانه*********
آری آغاز دوست داشتن است گر چه پایان راه نا پیداست
من به پایان دگر نیند یشم که همین دوست داشتن زیباست
********اس ام اس عاشقانه*********
آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ،
من آنجا به انتظارت هستم
********اس ام اس عاشقانه*********
کاش میشد در سایه ی مژگانت ، لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم
********اس ام اس عاشقانه*********
زندگی ابرهایی است با نام وفا  میریزد به جویی به نام صفا
میرود به رودی به نام عشق  میرسد بهدریایی به نام وداع
********اس ام اس عاشقانه*********
جانا ز دست عشق تو ، یک دم نباشد راحتم / هر شب خیالت را کشم ، ای ماه تابان در برم
********اس ام اس عاشقانه*********
********اس ام اس عاشقانه*********
بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را
می نویسم بی تو بودن های من پایانماست / بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را
********اس ام اس عاشقانه*********
روزگاری او را می جستم، خود را می یافتم اکنون خود را می جویم، او را می یابم
********اس ام اس عاشقانه*********
من نه آنم که دو صد مصرع رنگین گویم من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم
********اس ام اس عاشقانه*********
سرنوشتم اگر اینست که می بینم حکم تغییر قضا را به که باید گفت؟
آی خط خوردگی صفحه پیشانی من! این همه خط خطا را به که باید گفت . . . ؟
********اس ام اس عاشقانه*********
از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم / خودرا  به دست  شاید و اما  سپرده ایم
بشمار لحظه لحظه ی  عمر  گذشته را / هر چند ســـــال بود  همانقدر  مرده ایم
********اس ام اس عاشقانه*********
گفتی به ماه نگاه کن یاد من باش به یاد لحظه های سرد من باش
انگار روزو شبم بی ماه نمیشه به خدا یادتم بی ماه همیشه
********اس ام اس عاشقانه*********
تنگی نفست را، نینداز گردن آلودگی، 


نظرات شما عزیزان:


30 / 4 / 1392برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : Mohammad rahmati